TA MED HUNDEN
På Wallby Säteri finns rum för både människor och fyrbenta vänner.
Vi vet att många äventyr blir bättre tillsammans med en trogen följeslagare, och därför är hundar varmt välkomna hos oss – även i restaurangen.
Lite jord på tassarna efter en promenad i skogen eller till sjön bjuder vi gärna på. Men för att alla gäster ska kunna njuta av lugnet, maten och den vackra miljön ber vi om att hundar som följer med till bords är väluppfostrade och trivs i sällskap med andra människor och djur.
Kan din hund koppla av vid bordet, hälsa vänligt på andra gäster, sova en stund och njuta av herrgårdslivet fungerar det utmärkt i matsalen. Är den däremot orolig ber vi om hänsyn - låt den stanna i lugn och ro på rummet.
Tillsammans skapar vi en trivsam miljö där alla känner sig välkomna – oavsett om man har två eller fyra ben.
Vi ser fram emot att hälsa dig och din fyrbenta vän välkomna till Wallby Säteri!